شارژ جوانان همراه اول

طرح تشویقی جدیدی که همراه اول آن را ارائه کرده است طرح شارژ جوانان نام دارم طرحی که قرار است در آن مشترکینی که سن آنها کمتر 25 سال است از آن برخوردار شوند و از شارژ بیشتری در هنگام خرید شارژ بهره مند شوند.

همراه اول به تمامی مشترکین خود که سن آنها زیر 25 سال می باشد هدیه می دهد. این هدیه به صورت شارژ، در هنگام وارد کردن کد شارژ به مشترک اعطا خواهد شد.

اپراتور همراه اول طرح را برای جوانان زیر 25 سال در نظر گرفته است که با استفاده از آن شما می توانید با هر بار خرید شارژ همراه اول و وارد کرد کد پین شارژ 100 پیامک رایگان داخل شبکه دریافت نمایید. برای آشنایی با نحوه فعالسازی و برخورداری از طرح با ایتور همراه باشید.

 

نحوه فعالسازی شارژ جوانان همراه اول

  • به منظور بهره مند شدن از این شارژ شما باید از کد دستوری #124*111* برای وارد کردن شارژ همراه اول خود استفاده نمایید.
  • اپراتور همراه اول این طرح را از تاریخ 5 مهر ماه سال 92 شروع کرده است.

  • توجه داشته باشید که تنها مشترکینی می توانند از شارژ جوانان بهره مند باشند که سن آنها کمتر 25 سال باشد.

 

شرایط کلی شارژ هدیه جوانان

  • توجه داشته باشید که مدت زمان استفاده از این 100 پیامک بستگی به مبلغ شارژ خریداری شده توسط شما دارد به طوری که برای شارژ های هزار تومانی 1 روز، برای شارژ دو هزار تومانی 2 روز، برای شارژ 3 هزار تومانی 3 روز و برای شارژ 5 هزار تومانی همراه اول 5 روز مهلت زمانی درنظر گرفته شده است.
  • مشترکین همراه اول پس از وارد کردن شارژ علاوه بر دریافت اصل مبلغ شارژ خریداری شده، صد پیامک رایگان مخصوص تماس های داخل شبکه (همراه اول و یا تلفن ثابت) دریافت می نمایید.

  • همچنین بسته پیامک هدیه ای که دریافت خواهید کرد دارای مهلت زمانی می باشد و هرچه مبلغ شارژ همراه اول خریداری شده بیشتر باشد این زمان نیز بیشتر میباشد.

 شارژ همراه اول

نکات این طرح

  • توجه داشته باشید که مشترکین حقوقی امکان دیافت شارژ هدیه جوانان را ندارند.
  • هنگامی که یک مشترک می خواهد کد شارژ خود را با استفاده از طرح شارژ جوانان وارد نماید ابتدا سن مشترک در پروفایل وی بررسی می شود در صورتی که سن مشترک کمتر از 25 سال باشد وی حق استفاده از این طرح را دارد و در صورتی که مشمول این طرح نباشد یعنی سن وی بیشتر از 25 سال باشد به وی اطلاع داده خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر مشترک پس وارد کردن شارژ با استفاده از طرح شارژ جوانان به وی اطلاع داده شود که مشمول این طرح نمی باشد شارژ همراه اول وارد شده مصرف نخواهد شد و وی می تواند کد شارژ را در سایر طرح های همراه اول و با به صورت عادی وارد نماید.

  • پیامک های هدیه ی طرح شارژ جوانان دارای الویت بالاتری هستند یعنی در صورتی که شما پیامکی ارسال نمایید و همچنان تعداد پیامک های هدیه شارژ شما تمام نشده باشد و همچنین مهلت زمانی آن تمام نشده باشد پیامک شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

  • در صورتی که شما به همراه پیامک های هدیه ی شارژ جوانان، بسته های تشویقی همراه اول را نیز خریداری نموده باشید اولویت مصرف با آن پیامک هایی است که تاریخ انقضای آنها زودتر فرا می رسد.

  • اپراتور همراه اول اعلام کرده است که هیچ محدودیتی در تعداد دفعات وارد کردن شارژ به روش شارژ جوانان وجود ندارد به همین دلیل یک مشترک می توانند چندین بسته ی هدیه پیامکی داشته باشد.

  • چنانچه شما دو یا چند بسته پیامکی هدیه از شارژ جوانان به صورت همزمان داشته باشید در صورت استعلام از اعتبار زمانی بسته های خود، تاریخ انقضای بسته ای که از همه بیشتر است به شما نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که مایل هستید که از بهره مندی از این سرویس مطلع شوید می توانید از کد دستوری فوق استفاده نمایید.

هدیه ای که از این طرح عائد شما می شود 100 پیامک می باشد که مهلت زمانی آن بسته به مبلغ شارژی که خریداری کرده اید می باشد.

کپی شده از شارژ جوانان همراه اول