هزینه ها و تعرفه های اینترنت همراه ایرانسل

در این روز های با افزایش استفاده مردم از تلفن های هوشمند و همچنین افزایش میزان استفاده از نرم افزار های ارتباطی مانند Line و Viber استفاده از اینترنت همراه نیز افزایش یافته است.

و کاربران و مشترکین اپراتورهای تلفن همراه دیگر کمتر به سراغ پیامک و تماس های صوتی می روند.

امروزه یکی از پرمصرف ترین سرویس های اپراتورهای تلفن همراه مانند ایرانسل و رایتل اینترنت می باشد که شاید شروع این مصرف زیاد را بتوان با فراگیر شدن تلفن های هوشمند همزمان دانست.

با ما همراه باشید تا از تعرفه اینترنت همراه ایرانسل با خبر شوید.

مشترکین ایرانسل پس از فعال سازی اینترنت سیم کارت های ایرانسل مشترکین می توانند از امکانات و مزیت های آن بهره مند شوند و به روش های مختلف اعم از خرید اینترنتی شارژ ایرانسل به صورت مستقیم و یا پین کد اقدام به تهیه شارژ ایرانسل نمایند.

اپراتور ایرانسل جهت رفاه شما مشترکین، تعرفه های اینترنت همراه خود را به شرح زیر کاهش داده است:

توجه داشته باشید که تعرفه پیشن برای دریافت و ارسال هر کیلوبایت داده برای سیم کارت های دائمی 14.8 ریال بود که ایرانسل این تعرفه را به 5. ریال برای هر کیلوبایت کاهش داده است.

همچنین برای سیم کارت های اعتباری نیز در تمامی ساعت تعرفه 14.8 ریال بوده که ایرانسل این مبلغ را به 75. ریال کاهش داده است.

شارژ ایرانسل

روش های خرید شارژ ایرانسل برای اینترنت همراه

تهیه و خرید شارژ از طریق اینترنت

مشترکین و کاربران ایرانسل می توانند با مراجعه به وبسایت ایتور و قسمت خرید شارژ اقدام به تهیه ی شارژ ایرانسل مورد نیاز نمایند به این صورت که پس مراجع به سایت ایتور به قسمت خرید شارژ ایرانسل رفته و اپراتور ایرانسل را انتخاب کرده، سپس شماره تلفن همراه و ایمیل به انضمام مبلغ شارژ وارد نمایید سپس بر روی دکمه پرداخت کلیک نمایید تا به درگاه بانک متصل شوید با وارد کردن شماره کارت و رمز اینترنتی آن می توانید به صورت اینترنتی شارژ ایرانسل تهیه نمایید.

 

بهره مندی از شارژ ویژه ی اینترنت ایرانسل

کاربران و مشترکین میتوانند با تهیه شارژ به صورت کد از وبسایت ایتور و وارد کردن کد شارژ به صورت #کد شارژ*145* از شارژ ایرانسل مخصوص اینترنت همراه با تخفیف ویژه بهره مند شوید شما می توانید جزئیات این طرح در تصویر مشاهده نمایید:

خرید شارژ ایرانسل 

نحوه دریافت باقی مانده حساب اینترنت ایرانسل

مشترکین ایرانسل میتوانید برای مطلع شدن از باقی مانده حساب اینترنت همراه خود ار کد USSD زیر استفاده کنید :

*۵۵۵*۱*۴#

 

اپراتور ایرانسل اقدام به ارائه بسته های ویژه ای مخصوص اینترنت همراه خود نموده است در عکس های زیر می توانید نحوه ی فعالسازی، قیمت، حجم، مهلت استفاده این بسته ها مطلع شوید:

بسته اینترنت همراه ایرانسل یک روزه:

شارژ ایرانسل 

بسته اینترنت هفت روزه ایرانسل:

خرید شارژ 

بسته اینترنت سی روزه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

بسته اینترنت سه ماهه، شش ماهه و 12 ماهه ایرانسل:

تعرفه بسته اینترنت ایرانسل 

نکته: مهلت زمانی برای استفاده از هریک از بسته های ذکر شده سی روز میباشد.
نکته: چنانچه قبل از تمام شدن اعتبار بسته ی جاری، بسته دیگری را فعال کنید کیلوبایت های باقی از سرویس قبلی را میتوان در سرویس جدید استفاده کرد، این ویژگی شامل بسته های نامحدود اینترنت نمی شود.

همانطور که در فوق نیز اشاره و به طور کامل شرح داده شد شما مشترکین می توانید با مراجعه به وبسایت etore.ir/buy اقدام به خرید شارژ مورد نیاز خود نمایید.

بسته های سه ماه و شش ماهه اینترنت همراه ایرانسل از قیمت 12 هزار تومان شروع و تا قیمت 350 هزار تومان نیز ادامه دارد که بسته به نیاز خود می توانید هر کدام از آن هایی که مایل بودید را خریداری نمایید.

منبع:اطلاع از تعرفه و هزینه های اینترنت همراه ایرانسل