سی و ششمین سالگرد انقلاب همراه با رایتل

امسال نیز رایتل به مناسبت فرا رسیدم ایام دهه ی فجر اقدام به ارائه سیم کارت های اعتباری و دیتا با سی و شش درصد تخفیف نموده است با ما همراه باشید تا از جزئیات طرح با خبر شوید.

دهه فجر از راه رسید و اپراتورهای مختلف نیز به بهانه های مختلف سعی بر این دارند تا با ارائه خدمات متنوع کاربران را به سمت خود جذب نمایند.

رایتل به مناسبت دهه فجر طرح های ویژه ای را برای هنر دوستان و علاقه مندان به جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته و همچنین به مناسبت سی و ششمین پیروزی انقلاب اسلامی طرح های ویژه ای برای سایر متقاضیان رایتل در نظر گرفته جزئیات طرح های ارائه شده را میتوانید در تصویر زیر لحاظ کنید.

 

تخفیف 36 درصدی به مناسبت 36 مین سالگرد انقلاب

اپرتور رایتل به رسم گرامی داشت سی و ششمین سال پیروزی حق علیه باطل، اقدام به ارائه ی محصولات و خدمات خود به مشترکین به همراه سی و شش درصد تخفیف نموده است در تصویر میتوانید جزئیات این تخفیف های رایتل را مشاهده نمایید. با استفاده از این طرح می توانید در شارژ رایتل خود صرفه جویی نمایید و هزینه های خود را کاهش دهید.

طرح ویژه دهه فجر رایتل

 

بسته های اینترنت سه ماهه رایتل سیم کارت دیتا

طرح ویژه دهه فجر رایتل 

اوج مصرف، ساعات بین 2 تا 8 می باشد.

 

خانواده دکا و بسته مصرفی دکاگپ

با خرید یک سیم کارت اعتباری در طرح جدید رایتل یه بسته دکاگپ به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد. این بسته ویژه ی کاربرانی است که علاوه بر تماس های داخل شبکه، میخواهند با افراد غیر رایتلی دیگر نیز تماس برقرار کنند و پیامک ارسال کنند و می خواهند که در خرید شارژ رایتل خود صرفه جویی کنند مهلت استفاده از سرویس 30 روز می باشد و تصویر زیر شما میتوانید خدمات ارائه شده در این هدیه را مشاهده نمایید.

طرح ویژه دهه فجر رایتل 

 

ثبت نام در طرح ویژه ی دهه ی فجر رایتل

مشترکینی که متقاضی ثبت نام در این طرح می باشند می توانند به وبسایت رایتل مراجعه نمایند و از قسمت ثبت نام و خرید و قسمت ثبت نام ویژه دهه فجر 93 اقدام به ثبت نام نمایند و یا به صورت حضوری به فروشگاه های رایتل مراجعه کنند و اقدام به خرید سیم کارت رایتل نمایند.

 

همچنین دیگر نگران تهیه شارژ برای سیم کارت رایتل خود نباشید چون با استفاده از وبسایت ایتور و بخش خرید شارژ رایتل این سایت می توانید به هر میزانی که احتیاج داشته باشید شارژ خریداری نمایید

 

مدارک مورد نیاز

اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار به همراه کپی آنها.

 

توجه داشته باشید که سیم کارت های ارائه شده در این طرح مشمول دریافت سیم کارت هدیه ی رایتل می باشند.

به زودی توضیحات کاملتری در مورد خانواده بسته های دکا برای شما آماده می شود. با ما همراه باشید.

مشترکین رایتل از هدیه های بسته آغازین رایتل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت تنها در مناطق تحت پوشش شبکه 3G رایتل امکان پذیر است.

برای دریافت سرعت های بالاتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه ارائه مدارک الزامی است.

 

برای خرید شارژ رایتل می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید.

 

در این طرح تخفیف 36 درصدی برای خرید سیم کارت های اعتباری و دیتا ارائه می شود.