سر یه جریانی عصبانی بودم به خانمم میگم از همه ی آدما بدم میاد. میگه از منم بدت میاد؟ گفتم نه! گفت چون دوسم داری؟ پـَـــ نــه پـَـــ چون آدم نیستی!!

پرداخت قبض همراه اول

وقتی خودمو جلوی آینه میبینم میفهمم که خوشگلی چقدر دردسر داره!!خوش به حالت که دردسر نداری. پرداخت صورت حساب سیم کارت همراه اول عمو زنجیر باف! بعله زنجیر منو بافتی؟ په نه په! پشت کوه انداختی؟ دِ نه دِ

دریافت قبض همراه اول و پرداخت ان

بابام اومده میگه تو اخبار گفته خاویار تقلبی اومده،مواظب باشا. دِ نـَـه دِ آخه پدره من،من خاویار خورم یا تو یا هفت نسل قبلمون! سرویس پرداخت قبض همراه اول ز ناپاکزاده مدارید امید که زنگی به شستن نگردد سپید ز بد اصل چشم بهی داشتن بود خاک در دیده انباشتن

سایت پرداخت قبض همراه اول

"دوستت دارم" شاهدیم ندارم جز کوچه پس کوچه های خلوت دلم! پرداخت قبض همراه اول با استفاده از اینترنت کنارم نیستی و هر روز برام بهتر ز دیروزه خوبیش اینه که از دوریت دلم دیگه نمیسوزه..

روش پرداخت قبض همراه اول

زندگی یعنی: بخند هرچند که غمگینی، ببخش هرچند که مسکینی، فراموش کن هر چند که دلگیری. اینگونه بودن زیباست هر چند که آسان نیست! پرداخت قبض همراه اول خیلی بده وقتی پایه اینترنتی داداش بزرگت میاد چشم هاشا میندازه تو مانیتور اما خودش تو گوشیش هرچی داشته باشه به خودش مربوطه...

پدر جان همیشه دوستت دارم و خواهم داشتم ولی وقتی که روز پدر میرسه دیگه نمیدونم چه جور جورابی واست بخرم چون همه نوع جوراب رو داری این دفعه برات دست کش می خرم