اونایی که دوست دارن بمیرن یه لحظه دقت کنن! . . . . تا کفن ارزونه اقدام کنین به فکر بازماندگانتون باشید

کارت شارژ رایتل

من هروقت می دوئم که به اتوبوس برسم ولی نمی رسم همینطور به دویدن ادامه میدم که فکر نکنن ضایع شدم ! یه بار سه ایستگاه دویدم ! سایت کارت شارژ رایتل دیشب داداشم تو خواب هذیون میگفت و جیغ میکشید … رفتم تو اتاق میبینم بابام بالا سرشه !! میگم خوب بیدارش کن ! میگه بذار کابوسشو ببینه ، اینهمه پول دی وی دی میده فیلم ترسناک میگیره…. بزار سه بعدیشم ببینه… فک و فامیله داریم!!

کارت شارژ های رایتل

استاد میگه چرا سمت راست کلاس همیشه شلوغ تر از سمته چپه !؟ گفتیم چون وایرلس اینور بهتر آنتن میده ! بیچاره استاد دچار یاس فلسفی شد!! کارت شارژ فروشی رایتل هیچ وقت خودت رو ۱۰۰% خرج کسی نکن ؛ که تا ۱۰ بیشتر بلد نیست بشمره … !!!

سرویس فروش کارت شارژ رایتل ایتور

از چیزایی که علم فیزیک هنوز نتونسته اثبات کنه اینه که بدن انسان چجوری ۲تا استکان چایی می گیره از اون ور ۲ لیتر تحویل میده ! فروشگاه اینترنتی کارت شارژ رایتل اینای که از خیابون یه طرفه رد میشن،هم چپ نگاه میکن هم راست اینا همونایی هستن که هم از دشمن نارو خوردن هم دوست!

شارژ های ارزان رایتل

نقطه؟ چین خوشه ؟ چین پاور؟ چین گل؟ چین دست ؟ چین مو؟ چین عرق؟ چین ته ؟ چین دامن ؟ چین چین ! ببین چین تا کجای زندگیمون نفوذ کرده! کارت شارژ رایتل سلام فهمیدی تصادف کردم؟بذار برات بگم کجا؟تو جاده یچشات:اتوبان نگات:خوردم به خوبیات:چپ کردم واسه صفات:قربون وفات:عزت زیاد.بازم بگم؟

یکى از دوستام بینیشو عمل کرده، ابروهاشو تتو کرده، گونه گذاشته، مژه مصنوعى گذاشته، لنز گزاشته، تو موهاش موى مصنوعى گذاشته و... اونوقت یه دختر ساده طفلى از جلومون رد شده، دوستم برگشته به من میگه: دختررو دیدى چه ایکبیرى بود؟!!! ا چند لحظه فقط نگاش کردم خودش فهمید منظورمو... اینم شد طرز فکر آخه؟