فروشگاه شارژ رایتل
مراحل زندگیه من و ترس از اشخاص 😐
۲ سالگی : عباس عاغا 😐
4سالگی : عمو بیا آمپول بزن 😐
6سالگی : نمکی 😐
10 سالگی: بچه دزد 😐
۱۵ سالگی : تاریکی 😐
۱۷ سالگی : جن 😐
۲۵ سالگی: اینترنت تموم شد. . . 😐 😂
دستانم در حسرت لمس دستانت...
قندیل بسته اند
در این حد که...
به برف دست میزنم
سردش میشود ... !

#واقعیت #عاشقانه

خرید اینترنتی شارژ رایتل

خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور
تو خواص یونجه نوشته:
"تقویت کننده اعصاب"













همیشه برام سوال بود چرا الاغ اینقدر نسبت به مسائل بی تفاوته...
😁😁😁
خرید شارژ رایتل آهنگهای جدید انقد تند و سریع شدند
که تا استارت ماشینو بزنی میره ترک بعد!
😳😰😰
.
.
.
.
.
.
.
.
قبلنا شجریان میذاشتیم میرسیدیم سرکار هنوز استاد نخونده بود! 😆😂😅😜

#واقعیت #طنز#والااا😌😁
خرید آنلاین شارژ رایتل

شارژ رایتل
صبح رفتم واسه صبحانه پنیر بگیرم . . .


به فروشنده میگم اندازه ۲ هزار تومن پنیر می خوام

یه تیکه کوچولو گذاشت رو ترازو


گذاشتم دهنم، گفتم بدک نیستش از همین بدین

برگشته میگه: همین بود دیگه خوردیش
#طنز
سایت خارجیه زده اگه پول ندی عضو شی، برای دانلود باید 1 دقیقه صبر کنی😐😐
.
.️
.
.

.
.
.
.
نمیدونه ما 3 دقیقه صبر می کنیم صفحه باز شه 😒😒
مارو از چی میترسونی️
خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل

خرید کارت شارژ رایتل

خرید شارژ رایتل
وقت رفتن کاش در چشمم نمی غلتید اشک

آخرین تصویر او در چشم هایم تار بود . . .

.::REZA::.
از حموم اومدم بیرون ، اومدم چراغو خاموش کنم برق گرفتتم

واسه مادربزرگم تعریف کردم یه دقیقه فکر کرد بعد برگشت گفت

برقم برقای قدیم … میگرفت درجا طرفو خشک میکرد !!!

یعنی محبت میچکه ازشون !! والا….
رایتل