خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل Etore
این تو نیستی که مرا از یاد برده ای!

این منم که به یادم اجازه نمیدهم،

حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند...

صحبت از فراموشی نیست ،

صحبت از لیاقت است!

" 5 آذر 1394 "


کارت شارژ ایرانسل
و...
بالاخره شروع میشود
زمستان را میگویم فصل سفیدی!
میدانی ارزومندم که سفیدی دلها برایتان ب ارمغان بیاورد بلکه کمی از دردی که سیاهی ها بر دلهامیگذارند بکاهد...
آرزومند ارزوهایتان
درانتظار پاکی دلهایتان
#دلنوشته
خرید شارژ ایرانسل

خرید کارت شارژ ایرانسل
یه وَقتایی ، یِه جاهایی ، بِه یِه کَسایی بایَد گُفت :

“میم … مثِلِ مـــرد !”

#سرباز_فراری
فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل
دلتنگی من تمام نمی‌ شود !
همین که فکر کنم
من و تو
دو نفریم
دلتنگ‌ تر می‌شوم ...
برای تو...
خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل

فروشگاه کارت شارژ ایرانسل
شارژ ایرانسل آب و نوڹ و کوفت و زهرمار سرجای خودش
اما آدمی
با غرورش زندڹ..
#Shbtoon #aroom
آنقدر از قهر و آشتی هایت گفتم...

که دیگر خودم هم خسته شده ام...

بچه نیستی که دنبالت بیایم...

این بار خودت برگرد.....

" 4 آذر 1394 "


خرید آنلاین شارژ ایرانسل

سایت ایتور

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور
تـــوبیشتــر از هر کس می دانی
من از ارتفاع..
من از بلندی این فاصله می ترسم  !
چشـــم دهان نیست که داد بکشد  به داد چشـــم هـــای من برس…….!

#دریاااا
خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور