طرح های ایرانسل

در جام جهانی قبل ایرانسل خدمات جالب توجهی ارائه نموده است، در این مطلب به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

قبل از شروع به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید شارژ ایرانسل به وبسایت ما مراجعه نمایید. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ورزش دوستان ایرانسلی با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ویژه ۲۰۱۴، می توانند روزانه از آخرین اخبار و رویدادهای مهم جام جهانی مطلع شوند و با عضویت در گروه های مورد علاقه خود و یا شرکت در مسابقات مختلف، یکی از برندگان قرعه کشی‌های متنوع با جوایزی همچون خودروهای لیفان X60، MVM 315، تیبا، پراید، مک بوک، تور آسیا، صندوقچه طلا، گوشی آیفون، سونی Xperia ZR، ده ها سکه طلا و میلیون‌ها تومان جوایز نقدی باشند.

روش های متنوعی در این وبلاگ برای خرید شارژ معرفی شده است. بر این اساس، همزمان با شروع مسابقات جام جهانی 2014 برزیل، سرویس ها و مسابقات متنوع و جذابی از جمله «فوتبال پیامکی، مسابقه غیرمنتظره، کارشناسی بهترین های برزیل ۲۰۱۴، تیمت رو بچین، جام طلایی، سرویس اخبار داغ و حاشیه ای، سرویس هوادان، شبیه کدوم بازیکنی، مسابقه آقای خاص، مسابقه پنالتی، مسابقه پیامکی مستطیل سبز، مسابقه می دونی این کیه، مسابقه نبض فوتبال و نرم افزار کارشناسی نتایج مسابقات» در اختیار مشترکین ایرانسل قرار خواهد گرفت.

مسابقه کارشناسی بهترین ها ایرانسل

اپراتور ایرانسل روش های متنوعی برای خرید شارژ در نظر گرفته است. علاقمندان با استفاده از این سرویس سوالاتی در خصوص مسابقات دوره های قبل و مسابقات برزیل 2014 از جمله پیش‌بینی قهرمان جام جهانی، پیش‌بینی بهترین گل‌زن جام جهانی، پیش‌بینی دو تیم فینالیست، پیش‌بینی چهار تیم برتر جام جهانی،پیش‌بینی تیم منتخب جام جهانی و پیش بینی بهترین مربی را پاسخ داده و در قرعه کشی 17 عدد تلویزیون LED سامسونگ شرکت خواهند کرد.

خرید شارژ بسیار آسان می باشد. علاقمندان برای استفاده از این سرویس می بایست یک پیام بدون متن به شماره 20146 ارسال و اولین سوال مسابقه را دریافت می کنند و با شروع مسابقه 200 امتیاز به عنوان خوش آمد گویی برای کاربر منظور می گردد.

پاسخگویی به بعضی از سوالات مسابقه تنها در زمان خاصی امکانپذیر می باشد و با پاسخ به هر سوال و بدون درنظر گرفتن جواب انتخابی، 100 امتیاز به حساب امتیازات کاربر افزوده می شود و در پایان مسابقات برزیل 2014، امتیازهای کسب شده حاصل از پاسخ های صحیح نیز به امتیازات موجود هر کاربر اضافه می گردد.

علاقمندان در هر زمان نیز که مایل باشند می توانند با ارسال عبارت laghv به همین شماره این سرویس را متوقف کنند.

مسابقه غیر منتظره ایرانسل

روش های زیادی برای تهیه شارژ ایرانسل وجود دارد. یک بازی پیامکی پر هیجان، ویژه جام برزیل 2014 که با همکاری برنامه زنده “غیر منتظره” از شبکه ورزش، برگزار می شود . ایرانسلی ها می توانند از تاریخ 18 خرداد 1393 با ارسال یک پیامک بدون متن به 201422 به عضویت این سرویس درآمده و با ساخت تیم خود، پاسخ دادن به سوالات و همچنین کارشناسی نتایج بازی های جام 2014، امتیاز خود و شانس برنده شدن جوایز نفیس این مسابقه را بالا ببرید.

یک دستگاه خودروی X60 و قرعه کشی روزانه 10 میلیون ریال در برنامه زنده تلویزیونی “غیرمنتظره” از شبکه ورزش به مدت 60 روز جوایز این مسابقه پیامکی را تشکیل می‌دهد.

مسابقه جام طلایی ایرانسل

ایرانسل برای مشترکین خود روش های متنوعی برای خرید شارژ در نظر گرفته است. این مسابقه با پیاده سازی روند مسابقات جام جهانی شبیه سازی شده و کاربر به عنوان نماینده تیم ایران در نظر گرفته می شود و همانند روال مسابقات جام جهانی با دیگر تیم های فوتبال مسابقه خواهد داشت. برای مسابقه با تیم های دیگر کاربر باید به سوالات فوتبالی مربوط به هر تیم پاسخ دهد و امتیاز کسب کند.

این مسابقه با ارسال عبارت JAMبه شماره20147 آغاز می شود و علاقمندان برای اطلاع از امتیاز خود می توانند عبارتjam s را به شماره 20147 ارسال کنند.

آموزش روش های خرید شارژ: این مسابقه که در تاریخ 25 خرداد شروع می شود در مرحله گروهی شامل 6 سوال است و در صورتیکه کاربر به 3 سوال پاسخ صحیح دهد به دوره 1/8 صعود می کند. در مرحله 1/8، در صورتیکه کاربر به 1 سوال پاسخ صحیح دهد به دوره 1/4 صعود می کند و در مرحله 1/4، در صورتیکه کاربر به 2 سوال پاسخ صحیح دهد به دوره نیمه نهایی صعود می کند.

مرحله فینال نیز شامل 5 سوال است و در صورتیکه کاربر به3 سوال پاسخ صحیح دهد برنده مسابقات جام جهانی خواهد شد.

3 شمش طلا به ارزش 70 میلیون ریال، 6 سکه تمام بهار آزادی و 8 ربع سکه بهار آزادی جوایز نفیس این مسابقه به شرکت کنندگان خواهد بود. نفرات برتری که مسابقه را به اتمام رسانده و امتیاز کامل دریافت کرده باشند در قرعه کشی شمش طلا شرکت داده خواهند شد به سه نفر به قید قرعه جایزه اهدا می گردد.

آشنایی با تمام روش های خرید شارژ: همچنین کلیه کسانی که موفق به کسب 1000 امتیاز شده اند در قرعه کشی سکه بهار آزدای شرکت داده خواهند شد به 6 نفر به قید قرعه جایزه اهدا خواهد شد و کلیه کسانی که در مسابقه شرکت نموده و موفق شده اند به یک سوال پاسخ درست دهند در قرعه کشی ربع سکه بهار آزدای شرکت داده خواهند شد به 8 نفر به قید قرعه جایزه اهدا خواهد شد.

مسابقه تیمت رو بچین ایرانسل

شارژ ایرانسل را به آسانی هرچه تمام تر تهیه نمایید: این مسابقه برای ارزیابی اطلاعات عمومی کاربران درباره فوتبال همراه با سوالاتی طلایی برای انتخاب تیمی منتخب از بازیکنان فوتبالی جام 2014 از 20 خرداد 1393 تا ساعت 12 شب 31 تیر 1393 برگزار خواهد شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه به 60 سؤال عمومی درباره فوتبال و 12 سؤال ویژه چیدمان تیم خود پاسخ می دهند و با عضویت در این مسابقه، باید به سؤالاتی با موضوع اطلاعات عمومی درباره فوتبال پاسخ دهند.

پس از عضویت در مسابقه، سؤالات برای مشترک ارسال می‌شود و سؤال آخر هر روز به‌طور اتوماتیک برای ثبت‌نام‌کنندگان فرستاده می‌شود و در صورتی‌که وی بخواهد می‌تواند به سؤالات بعدی در آن روز پاسخ دهد. همچنین شرکت کنندگان می‌توانند به بیش از یک سؤال در روز نیز پاسخ دهد و حتی مجاز خواهند بود به تمامی سؤالات حتی طی یک روز پاسخ دهند. اگر مایل به خرید شارژ ایرانسل هستید همراه ما باشید.

علاقمندان توجه داشته باشند که سؤالات 6، 12، 18، 24، 30، 36، 42، 48، 54، 60، 66 و 72 سؤالات طلایی‌اند که کاربر در پاسخ به آنها از میان گزینه‌های پیشنهادی، بازیکنان و مربی تیم منتخب خود را نیز انتخاب می‌کند.

با کدام یک از روش های خرید شارژ ایرانسل آشنایی دارید؟ علاقمندان به راحتی و با ارسال یک پیامک خالی (برای گوشی‌هایی که امکان ارسال پیامک خالی ندارند، عدد 9 ارسال شود) به شماره 201424 به عضویت این سرویس درخواهند آمد و برای آگاهی از امتیاز خود می‌توانند عبارت EM را به شماره 201424 و برای لغو عضویت خود می‌توانند عبارت دستوری LAGHV ITEAM را به شماره 201424 ارسال کنند.

یک صندوقچه طلا به ارزش 20 میلیون تومان ویژه کسانی است که حداقل به 36 سؤال پاسخ دهند و 4 گوشی آیفون 5s به شرکت کنندگانی که حداقل به 12 سؤال این مسابقه پاسخ دهند،پس از قرعه کشی تلعق خواهد گرفت.

معرفی سرویس اخبار داغ و حاشیه ای مربوط به مسابقات ایرانسل

در این سرویس اخبار داغ و حاشیه ای مربوط به مسابقات برزیل 2014 به صورت پیامکی و تصویری برای مشترکین علاقمند ارسال می گردد.

شارژ خریدن بسیار آسان می باشد. علاقمندان برای عضویت در این سرویس کافیست یک پیام بدون متن به شماره 201413 ارسال کنند و در هر زمان نیز که مایل باشند با ارسال عبارت laghv به همان شماره، این سروی را لغو کنند.

پس از پایان مسابقات برزیل 2014، از بین افرادی که عضو سرویس اخبار و حواشی برزیل 2104 شده اند، 6 نفر به قید قرعه انتخاب شده و به هر نفر یک عدد ربع سکه بهار آزادی اهداء می گردد.

مسابقه "شبیه کدوم بازیکنی؟" ایرانسل

شارژ مستقیم ایرانسل را با چند کلیک تهیه نمایید. مسابقه “شبیه کدوم بازیکنی؟” یکی دیگر از مسابقاتی است که همزمان با برگزاری جام جهانی ( از 20 خرداد 1393 تا ساعت 12 شب 31 تیر 1393) توسط ایرانسل برگزار خواهد شد و علاقمندان با شرکت در آن می‌توانند با پاسخ به مجموعه‌ای از سؤالات، دریابند که بیشترین شباهت را به کدام بازیکن حاضر در جام جهانی دارند.

علاقمندان می توانند با ارسال یک پیامک خالی (برای گوشی هایی که امکان ارسال پیامک خالی ندارند، عدد 9 ارسال شود) به شماره 201426 به عضویت این سرویس درآیند. پس از عضویت در مسابقه، سؤالات برای علاقمندان ارسال می‌شود و پس از پاسخ به هر 15 سؤال، یک پیام برای علاقمندان ارسال خواهد شد که در آن شباهت شرکت کننده به یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی مشخص خواهد شد. شما می توانید برای خرید کارت شارژ ایرانسل از این سایت اقدام نمایید.

همچنین علاقمندانی که به تمامی سؤالات مربوط به خود پاسخ دهند، در ادامه به صورت روزانه پیامک‌هایی درباره ویژگی‌های بازیکنان کلیدی جام 2014 برزیل دریافت خواهند کرد.

کاربران برای دریافت آخرین سؤالی که پاسخ نداده‌اند یا به آن‌ها نرسیده است، می‌توانند حرف R را به شماره 201426 ارسال کنند. و برای لغو عضویت خود می‌توانند عبارت دستوری LAGHV SJAM را به شماره 201426 ارسال کنند.

11 تبلت ایسر هدیه ویژه این مسابقه است که به کسانی که حداقل یک دور به همه سؤالات پاسخ دهندبه قید قرعه اهدا خواهد شد.

فوتبال پیامکی

همه ی روش های خرید شارژ را یک جا مشاهده نمایید. در این بازی شرکت کننده می تواند در مرحله گروهی یک یا هشت تیم را انتخاب و در گروه انتخابی خود با دیگر کاربران مسابقه دهد و درصورت کسب امتیاز لازم و صعود از گروه خود در مرحله بعدی به صورت حذفی حضور داشته باشد و در قرعه کشی جوایز مرحله اول شرکت کرده و همچنین با سعی و تلاش می تواند تا مرحله بازی فینال پیشرود. در دنیای محاصره شده توسط اینترنت خرید شارژ ایرانسل بسیار آسان می باشد.

یکی از مزیت های این بازی همزمان بودن با مسابقات و مراحل واقعی جام جهانی می باشد که می توان با برنامه ریزی در این مسابقات و نیز در قرعه کشی مراحل مختلف شرکت نموده و تیم مورد علاقه خود را به مرحله فینال هدایت کرد.

مشترکین ایرانسل، برای عضویت در این مسابقه کافی است عدد 1 را به شماره 20141 ارسال کنند. عضویت در مسابقه و دریافت اولین پیامک رایگان است و فقط در ازای دریافت پیامکهای بعدی از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت، کاربر اقدام به انتخاب گروه و متعاقبا تیم یا تیم های مورد نظر خود می نماید و اگر می خواهید برای سیم کارت خود شارژ ایرانسل خریداری نمایید از اینترنت استفاده کنید.

گزینه هایی مثل گزارش در طول بازی و اتفاقات مسابقه و نیز گزارش شماتیک، تحت وب و همچنین گزارش شکایت کاربر از کاربری دیگر به ادمین و گزینه های بسیار دیگری از مزیت های این مسابقه می باشد.

کاربران می توانند با انتخاب یک یا چند تیم در مراحل مختلف جام جهانی شرکت نموده و در صورت صعود از هر مرحله در قرعه کشی جوایز همان مرحله شرکت کنند.

یک دستگاه خودرو MVM 315، یک دستگاه خودرو تیبا و یک دستگاه خودرو پراید از جمله جوایز این بازی است. در این مطلب سعی شد اکثر روش های خرید شارژ برای شما شرح داده شود امید است که به شما کمک کرده باشد.