جمله “به تو افتخار می کنم” همان قدر به مردان انرژی می دهد که جمله “دوستت دارم” به زنان . . .

پیام سعدی به دختران دم بخت: حالا که نیست خبر زشوی / زگهواره تا گوردانش بجوی

پنج حقیقت مهم زندگی ۱. با زبونت نمی تونی همه دندوناتو لمس کنی. . . ۲.اونقدر ساده ای که الان داری این کارو امتحان میکنی. . . ۳.الان نیشت بازه. . . ۴.اونقدر احساس خنگی می کنی که بازم داری میخندی. . . ۵.تو فکر اینی که اینو بزاری روی دیوارت پرداخت قبض جریمه کبوتر با کبوتر ، باز با باز ؟ پَ نَ پَ الاغ تک شاخ با مرغ مگس خوار سوسک آفریقایی با نهنگ سرچکشی !

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

کل خونه همسایه رو سیاه کشیدن ، رفیقم میگه یعنی کسی فوت کرده ؟ گفتم پَ نَ پَ معدل بچشون شده ۱۹٫۹۹ ، واقعا خدا بهشون صبر عنایت فرماید ! پرداخت اینترنتی قبض جریمه ساعت خوابیده ، چهارپایه آوردم ، میگه میخوای باتریشو عوض کنی ؟ گفتم پَ نَ پَ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !

نحوه پرداخت قبض جریمه

سه چیز غیر ممکن در دنیا: - شما نمی توانید تعداد موهای خود را بشمارید.... - شما نمی توانید چشمان خود را با صابون بشویید.... - شما نمی توانید در حالیکه زبانتان بیرون است نفس بکشید..!!! . . . لطفا اون زبون مبارک رو بدید تو، الان دور از جوون با اینکارتون شبیه یک سبک عقل شدید!! روش پرداخت آنلاین قبض جریمه توی صف بربری وایسادم ، یارو میگه شما هم توی صفی ؟ گفتم پَ نَ پَ من از اداره بازرسی و نظارت بر کیفیت و قیمت نان مزاحم میشم ، طبیعی رفتار کن سه نشه !

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

ایستادن اجبار کوه بود، رفتن سرنوشت آب، افتادن تقدیر برگ وصبر پاداش آدمی... پس بی هیچ پاداشی, حراج محبت کنیم که همه ما خاطره ایم. امید انکه خاطره ساز خوبیهای هم باشیم. پرداخت قبض جریمه اگه به یه کچل بخندی بی برو برگرد کچل میشی ولی به یه میلیونر قهقه هم بزنی هیچ اتفاقی نمی افته !

کورش کبیر:من برای متنفربودن ازکسانیکه ازمن متنفرند وقتی ندارم, زیرامن گرفتاردوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند

به منظور موفقیت تمایل شما برای رسیدن به موفقیت ، باید بیشتر از ترس از شکست باشد . . .